neděle 22. listopadu 2015

Adventní úkol č. 3: inventura vánočních ozdob

1. Vánoční ozdoby a další propriety máme na jednom místě - v komoře. Než jsem se k nim dostala, musela jsem uklidit část komory.
2. Inventura - myslela jsem si, že nic navíc nebude - a bylo. Vyhazovat sjem musela bez přítomnosti dětí, ty by mě to neodpustily. Nové začnou teprve nosit. Prodlužovák, světýlka na stromeček - všechno funguje.
3. Moc jsme toho neozdobily - světlo na okno a nad stůl jsme pověsily (já a děti :-) ) dřevěné ozdoby, které jsme dostaly jako dárek ke kolekcím. Vlasce ještě něčím dozdobíme....
4. Kromě kolekcí NIC. Nákup máme naplánovaný na zítřek. Ale aspoň jsem napsala seznam, který se bude hodit.

S punčem se skleničky od vosku čistily líp :-) .



http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat